Social Icons

Pages

9 wrz 2013

To do

Bo mam do napisania kilka postów i nie do końca mam kiedy.
Anyway, będzie o:
- wycieczce do Barbie domku (focie, focie!)
- moich Pullipkach i Dalach (i ciuszkach)
- wciąż nierozpakowanych HiGlammkach
- jednej nowej Barbie Basics (używana, ale i tak jest piękna)
- Midge z Dreamhouse'u (chciałabym jeszcze Barbie i Teresę, ale funduszy brak, tak bardzo brak..)
- Barbie Pink in PANTONE - pierwszy Gold Label <3 (jak przyjdzie)

Zbieram się mentalnie na repaint Basi. Jedna fashionistka wydaje się być chętna na takie poświęcenie. Ponadto także, zbieram się do uszycia jakiegoś ubranka. Tak małych jeszcze nie tworzyłam, a od zawsze mnie kusiło. Ostatnio dziergałam dla Barbie jak miałam z 11 lat chyba..
A, no i naprawa rzekomo "w idealnym stanie" Frankie ze Skull Shores, która to ma tak luźne stawy biodrowe, że szkoda gadać..

Do wishlisty dodały się ostatnio Barbie Loves Sinatra i DOTW - Francuzeczka. Na BarbieCollector jest już sold out, więc tym bardziej czuję presję, aby mieć ją bezpieczną we własnym domku :3

No.
A tymczasem Aneczka towarzysząca mi w podróży ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text