Social Icons

Pages

21 lis 2013

Cami

Przyszła do mnie zamówiona w chwili rozpaczy Tonnerowa Cami.

I pierwszy raz od jakiegoś czasu poczułam się nieco rozczarowana. Lalka nie była brzydka, wręcz przeciwnie - z buzi całkiem ładna.
Ale nie pasują mi jej proporcje. Wydaje mi się, że ma zbyt masywne ciało w stosunku do głowy. Albo może odwrotnie - zbyt drobną głowę w stosunku do ciała. Powiedziałabym - nijaką.
Stawiając ją obok mojej Poppy wyraźnie widzę, jak się różnią. Masywne uda jeszcze bym przeżyła, ale te ramiona trochę jak u jakiejś napakowanej fitnesski.
Zdecydowanie jestem fanką bardziej anorektycznych ciałek.

Całe wrażenie wzmaga jeszcze strój, w który lalka jest ubrana. Krótkie spodenki kończące się w najszerszym punkcie uda i góra na cieniutkie ramiączka, która jest bezwzględnie zakazana w przypadku masywnych ramion (tak, tak, wiem, zboczenie zawodowe, no ale co ja poradzę).

Na dzień dobry postanowiłam, że ją podrasuję makeupowo. Poprawiłam makijaż na nieco bardziej wyrazisty i dokleiłam rzęsy. Następnym krokiem, będzie zrobienie czegoś z włosami, żeby głowa optycznie wydała się większa. A na samym końcu muszę jej zmienić stylizację, bo ta jest dramatyczna..



6 komentarzy:

  1. oooooooo tak! zrobiłaś jej dobrze bezwstydnico! zdecydowanie lepiej wygląda! Jesli kupię kiedyś Cami to wyślę ją do Ciebie na makeup~!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      To jakiś taki impuls był. Odpakowałam pannę i od razu niemal zasiadłam do stołu operacyjnego :D

      Usuń
  2. Gdybym nie wiedziała, to bym nie uwierzyła, że Cami może wyglądać jeszcze fajniej!
    Myślę, że zmiana fryzury pozwoli optycznie powiększyć głowę lalki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda! Ja dlatego nie lubię Tonnerowych lalek, bo są masywniejsze, wolę chudziny z małymi cyckami. :P :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest inaczej, wyraziściej, lepiej. Czekam na zmianę stylizacji, bo faktycznie jest minimalistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. w nowej aranżacji jest fantastyczna! gdyby kiedykolwiek chciała
    zmieniać domostwo - ustawiam się pierwsza w kolejce - ja, która
    nigdy nie nazwałaby się blondolubem - TĘ blondi już chcę <3<3<3

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text