Social Icons

Pages

9 lis 2013

Barbie Sinatra

Kocham Franka Sinatrę. Przyznaję się do tego bez bicia. Jestem stara i mogę.
Tym bardziej ucieszyłam się, kiedy jakoś na wysokości lipca małżon pokazał mi w Smyku lalkę Barbie Sinatra. Owego dnia postanowiłam sobie, że będzie moja, choć koszciła całe 199 zł.
Jak postanowiłam, tak zrobiłam, tylko musiało minąć TROCHĘ czasu.

W pudełku panna prezentowała się następująco. Oczywiście było trochę odcinania plastiku i wyrywania zębami sznurków mocujących w głowie, no ale...
Piękna blondynka i Frank za swoich najlepszych lat <3


Generalnie jaram się ciałkiem pivotal. Widzialam na fotach i zawsze chciałam je mieć, no to mam. Baśka ładnie pozuje. Ciuchy nie są jakoś bardzo opięte, więc siada bezproblemowo nie pokazując przy tym połowy majtek z tyłu :P

Co dla mnie istotne - nie szczerzy zębów. Ostatnio szukałam po internetach, jak bezboleśnie usunąć Barbie uzębienie. Okazuje się, że się da, ino nie do końca bezboleśnie.





Tak oto kolejna kolekcjonerska znajdzie swoje miejsce w mojej gablocie. Ostatnio upolowałam Pink Ribbon na All i jak tylko ją dostanę, to obfocę.
Niby szaleję za Moxie, Tonnerkami, za Pullipami, ale wychodzi na to, że i tak najwięcej Barbar kupuję. Jakie to idiotyczne.

Przyszła do mnie ostatnio zakupiona po taniości Teresa Fashionistas. Golutka, jak ją w fabryce stworzyli. Akurat wolną miałam sukienkę od zestawu z Midge Dreamhouse, więc pannę ubrałam. Do tego dostała buciki z jakiegoś chińskiego zestawu za naście złotych.
I jak ją tak ubrałam, to się zakochałam. Niebieski bardzo jej pasuje <3
Obecnie rozkminiam sweterek i jakieś akcesoria typu torebeczka. Handmade oczywiście.
Jak ogarnę, to też obfocę :)

2 komentarze:

  1. Piękna Barbie, ogólnie jestem w szoku, jak Twoje umiejętności repaintu oraz cały blog szybko ewoluują xD Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lalka. Zawsze wzdycham z tęsknoty, gdy ją mijam w swoim Smyku. Tym chętniej podziwiam jej wdzięki u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text