Social Icons

Pages

13 lut 2014

Kaori

W zasadzie o mojej żywicznej piękności już było i powinnam o czym innym, bo JEST o czym, ale przy okazji tego, że ostatnio w mieszkaniu miałam sesję zdjęciową i jeszcze nie zwinęłam studia, postanowiłam uchwycić Kaori nieco bardziej profesjonalnie ;)





W kolejce na publikację czeka radosna gromadka moich Pullipów, bo gromadka się POKAŹNIE rozrosła i liczy sobie obecnie sztuk 4, jedną little Pullip, a dwa zestawy do samodzielnego złożenia czekają na przypływ weny twórczej ;)
Poza tym, mam gołą i wesołą Tulabelle (Violet), Elsę z DS, bo Mattelowska jest le fu moim skromnym zdaniem i z Monsterek wzbogaciłam się o 1 edycję Torelai (miau ^^), Jane Boolittle i Elissabat.
Choruję jeszcze na Viperine Gorgon. I to podwójnie. Raz, bo jest po prostu śliczna, dwa, bo wykonuje ten sam zawód co ja ;)
Z robótek customowych, aktualnie walczę z rerootem Caterine DeMew, z jej repainetm będę walczyć niedługo, czeka mnie skrobanie moldowanych rękawiczek i szycie mikroskopijnego ubranka. Ale jeśli uda mi się zrealizować wizję mego chorego umysłu, to w efekcie końcowym będzie piękna <3

Właśnie, a propos ubranek - Kaori ma na wyposażeniu strój w postaci koszuli, bezrękawnika, dżinsow, trampek i okularów. Wysokościowo to jest SD (jaki rozmiar wigów dla nich? szukać pasujących na 1/3?) i chciałam Was, moi drodzy lalkarze, zapytać, gdzie można (mimiwoo i junkyspot znam) i pod jakimi hasłami (1/3 clothes? :P) dostać jakieś ładne, nierujnujące budżetu ciuszki. I jeszcze jedno - buty. Tutaj kompletnie nie mogę się połapać z rozmiarówką. I czy jestem już na zawsze skazana na płaski obcas? Czy jest jakaś możliwość wymiany stopy?

Tak, wiem, marudna jestem :P

1 komentarz:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text