Social Icons

Pages

6 lut 2014

Angell Studio - Kana

Mam. Ją. W końcu. Piękną. Wymarzoną.
Nazwałam ją Kaori.

Akurat zdarzyło się, że miałam gotówkę i akurat ktoś jej nie chciał.
Więc przygarnęłam unikając kosztów wysyłki i cła :)

Co prawda chciałabym ją wystylizować ostatecznie trochę inaczej, ale na wigi i inne tego typu akcesoria muszę poczekać, bo tak nadszarpnęłam budżet w tym miesiącu, że małżon by mnie oskalpował :P
Muszę jej poprawić rzęsy koniecznie, bo strasznie zjeżdżają w zewnętrznych kącikach i nauczyć się jakoś mocować czuprynę, bo na sam rzep nie daje rady.

Link do panny w sklepie - tutaj

A póki co dwie fotki na szybko, lekko roznegliżowane, wybaczcie, ale chciałam pokazać jej piękne ciało <3



3 komentarze:

  1. Anonimowy6/2/14 20:40

    woow, buzie ma uroczą!! <3 Gratuluję bo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż można powiedzieć...? CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka, ujmująca serce i przyciągająca wzrok

    OdpowiedzUsuń

 

Sample text

Sample Text

Sample Text